onsdag 29 april 2009

Idag kommer ni bli upplurade på läktaren Chelsea

Här sitter jag. På en sängkant, i Barcelona. Och bara mår, antagligen oförtjänt bra, trots en snorfylld kran (hoppas ni äckelmagade och generellt svaga människor har en papperskorg nära till hands). Det kan grunda sig i att solskenet fortfarande behagar att lysa in genom mitt balkongfönster och att jag sitter i shorts och t-shirt klockan 20.00. Men det kan lika gärna bero på musiken som jag gungar till, eller varför inte snusen som vilar bekant under läppen. Högst sannolikt bottnar nog mitt humör i vad som komma skall; Champions Leauge, Barcelona Vs Chelsea. Jag inser att jag lever "lite" på starka förhoppningar och rör mig på farlig mark. Dock säger något mig att det är ovidkommande eftersom en vinst ikväll är mer av ett faktum. En förlust finns inte på kartan. Såtillvida inte Drogba plockar fram sina skådespelarekunskaper och filmar sig till en straff. Äcklet.

Har mer än bråttom och måste slänga mig på sadeln och trampa iväg, jag vill inte riskera att missa när Messi och Iniesta gör dårhus med Chelsea!

Ps. Är det någon som vill förklara vad som hände i Sverige-Lettland matchen? Har det någonsin hänt att vi lyckats förlora mot dem? D.s

1 kommentar:

Anonym sa...

Sverige förlorade för dom inte TCB.
Alltå dom didnt Take care of Buisness. Elvis Presley ordspråk

The King is alive