torsdag 19 februari 2009

Uppdatering

Jag grubblar lite över om jag berättat att jag fick med mig två klasskamrater i min mustasch-kupp. Det blev till ett vad; den som rakar bort den först måste köpa en liter öl till varje deltagare. Vadet tär på mina kära vänner, de känner sig utstirrade och fula, vilket de antagligen har rätt i. Jag upplever det likadant. Men än har ingen givit vika, vilket förklarar varför jag fortfarande ser ut såhär:

Låt mig presentera mig själv med en rudimentär mustasch:
Snorbromsen börjar växar till sig minsann.
Mustascher och annat åt sidan så fungerar det mesta fint, förutom en smärre detalj - pronomen i spanska. Visst, teoretiskt är det överkomligt, men att utföra det i praktiken fungerar just nu inte. Tydligen har de infödda problem med det också. Imorgon har vi för övrigt ett test, men som inte avhandlar pronomen.
P.s Det blir en smula lättare att vänja sig om man tittar länge och ofta på den... en smula. D.s

1 kommentar:

Anonym sa...

Raka av lite precis under näsan så ser det bättre ut.Tycker för övrigt att du är fin:)